maandag 14 januari 2013

Vanaf het begin

Ik heb bedacht dat ik het een goed plan vind om een blog te beginnen. Dit is niet mijn eerste blog, verre van.. Maar desondanks lijkt het me weer eens leuk. Een erg concreet plan heb ik nog niet, ik denk dat het een soort mengelmoesje wordt van dingen die ik leuk/mooi/inspirerend etc. vind. Een soort verzameling van dingen die ik heb meegemaakt en dingen die ik mee wil maken.

Het is lang geleden dat ik een blog in het Nederlands ben begonnen, maar waarom ook niet?
Wellicht wordt het tijd om me even kort voor te stellen: mijn naam is Lisa, ik ben achttien en er zijn meerdere dingen die ik als 'hobby' (dat klinkt wel heel suf) beschouw. Ten eerste maak ik graag muziek. Ik zing, in een bandje, en speel een beetje gitaar. Daarnaast vind ik het tof om te fotograferen. Toch heb ik dat al een tijdje erg weinig gedaan, maar hopelijk komt daar door dit project verandering in. Ook vind ik het leuk om me met stijl bezig te houden. Ik durf te beweren dat ik stijl interessanter vind dan mode. Het heeft iets meer 'eigens'.

Waar ik ook ontzettend van kan genieten, is van mijn lieve vrienden, vriendinnetjes, vriendje en familie. Ik heb graag mensen om me heen en mensen - zowel degene die dicht bij me staan als de mensen die ik niet zo goed ken - maken me vaak blij. Vandaag nog: toen ik vandaag pauze ging houden kwam ik een schoonmaakster bij mij op school tegen. Ik zei 'werkse' tegen haar, zoals ik tegen veel mensen zeg, en aan haar brede glimlach te zien werd ze daar echt blij van. Ze wenste mij succes met leren met de toetsweek, en ik zuchte. "Het komt goed meis, ik zal aan je denken" was daarop haar respons. Dat vond ik heel lief, het was echt een leuk momentje.

Daarom ben ik hier ook mee begonnen: het vastleggen van mooie momentjes. Hoe klein ook, ze blijven beter hangen als je ze vastlegt. En ik zie de laatste tijd best vaak geluksmomentjes over het hoofd, hier wil ik aan gaan werken.

Dit lijkt me voor nu genoeg introductie, maar als je iets wilt weten of wilt zeggen, laat dan vooral een reactie achter (:

Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...