dinsdag 26 februari 2013

Amelie

Als er één film is die absoluut tot mijn favorieten behoord, is dat Amelie wel. Ik heb de film al héél vaak gezien en het is net als goede muziek: elke keer ontdek je weer een mooi detail. Op de voorkant staat 'She'll change your life' en op één of andere manier is dat wel een klein beetje het geval. Haar hele gedaante, haar gedachtegang... Ik vind het persoonlijk erg fascinerend. Ik zal niet al te veel over de film zelf uitwijden, want dat is niet chill als je hem zelf nog wilt bekijken, maar het is een echte aanrader. Mooie film, mooie locatie (Parijs, er is zelfs een speciale Amelie-route door heel Parijs die ik dolgraag nog eens lopen wil) en ik vind alle karakters gewoon erg goed gespeeld, ze fascineren je echt, ieder karakter op zijn of haar eigen manier (Zoals bijvoorbeeld Lucien). Voor nu een aantal plaatjes, van de film in kwestie uiteraard, enjoy!

 
 



bron  bron bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...