woensdag 6 maart 2013

We're not broken, just bent

Hi there! Weer even een update, en deze keer over muziek! Muziek muziek muziek, ik hou ervan. Zowel muziek maken als muziek luisteren zijn dingen die ik maar al te graag doe. Gisteren heb ik met het bandje waar ik zin zit auditie gedaan voor de talentenjacht van school. We hebben een eigen nummer gemaakt, net als vorig jaar. Ik was niet supertevreden over de auditie (ik weet niet of een perfectionist ooit supertevreden is over eigen prestaties?) maar volgens één van de juryleden waren wij de eerste act van die dag (er waren al best veel acts geweest voor ons) waarbij er geklapt werd. Da's toch wel heel leuk om te horen, moet ik toegeven. Ergens deze week horen we de uitslag, ik ben benieuwd! Als het lukt, is het three years in a row en dat lijkt me toch wel een mooie prestatie.

Ook heb ik deze week veel muziek geluisterd, en dit nummer is toch wel een nummer dat op de repeat stond. Ik vind Pink echt een stoere dame en Nate Ruess (Je weet wel, van FUN.) kan er toch ook wat van. Daarom wilde ik dit nummer graag met jullie delen, enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...