woensdag 22 mei 2013

Favourites: May 2013

Sinds ik de laatste tijd een aantal leuke dingetjes heb gevonden, vond ik het tijd om een set te maken van de vondsten die ik de afgelopen maand gedaan heb.

001: Een heel schattig blouseje van de H&M, in de online sale gescoord en door het slim toepassen van kortingscodes heb ik er in plaats van €14,95 (sale prijs) maar €6,95 voor betaald. Simpel omdat hij wit is maar toch ook cute door het randje.

002: Wenkbrauwpotlood van Essence, via Kruitvat. Ik wilde graag een keer wenkbrauwpotloot proberen, en omdat dit de goedkoopste was is dit 'm geworden. Werkt prima, en handig dat er een borsteltje bij zit (mocht je iets te enthouasiast aan de slag zijn gegaan).

003: Deze mooie broche heb ik gevonden in een oud sieradenkistje. Ik heb ook andere mooie broches en spelden gevonden, op één speld stond dat hij uit 1938 kwam! Ik vind het sowieso echt een mooie broche, en ik betwijfel of ik het zilver nog op wil poetsen. Zoals 'ie nu is vind ik 'm namelijk ook al erg mooi!

004: Lippenbalsem! Ik kan niet zonder. Deze is van Labello, en de stift is groen! Gelukkig zie je dat niet als ik 'm op heb (:



005: In het kistje waar ik de broche vond, vond ik ook een schattig mini blikje, met daarin bedeltjes van onder andere een olifantje, kinderpoppetjes en nog veel meer! Ik heb sowieso een zwak voor blikjes, laat staan voor schattige blikjes met zo'n toffe inhoud! Misschien ga ik binnenkort een armbandje maken met een aantal bedeltjes.

006: Ook vond ik een oud horloge, dat van mijn moeder is geweest. Hij staat nu stil, maar ik wil er snel nieuwe batterijtjes in laten zetten. Het bandje van mijn huidige horloge is namelijk bijna kapot. De wijzerplaat van dit horloge heeft trouwens echt een hele mooie kleur blauw.


007: Nieuwe nagellak! Ook al iets waar ik een zwak voor heb. Ik was al een lange tijd op zoek naar een kleur zoals deze (in het echt is 'ie wat feller groen en minder mint-kleurig). Met een vriendinnetje heb ik de deal gemaakt dat ik 'm mocht kopen als ik een aantal examens achter de rug had, so now this is mine!

008: Het notitieboekje onder het horloge is ook nieuw, en komt van de Hema. Mijn oude notitieboekjes waren bijna vol dus dit moest er wel van komen. Het is een wat groter model dan ik meestal koop, maar dat werkt ook wel fijn. Ik vond ook dat de kaft een leuk printje had.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...