zondag 28 april 2013

Sunny Afternoon

So sorry for not posting... Jeetje wat een drukte de afgelopen weken. Kun je nagaan, mijn examens moeten nog beginnen! Waar ik naast leren voor de toetsweek ook heel druk mee ben geweest, is de talentenjacht van school. Dit was het derde jaar dat we er met onze band aan mee deden, wederom met een eigen nummer, en dit jaar zijn we 2e geworden! Hele fijne afsluiter van de middelbare.

Verder heb ik een meeloopdag gevolgd bij InHolland Den Haag voor de opleiding communicatie. Dat ik deze opleiding wilde gaan doen stond al redelijk vast, maar het leek me toch een goed plan om van te voren de sfeer te proeven. En die was er! Docenten die echt enthousiast over hun vak vertellen, studenten en docenten die mij nog herkenden van de open dag (die inmiddels ook al een poos geleden is), lekker lichte lokalen... En wat ik zelf een groot voordeel vind van de stad Den Haag is dat het van de school tot het strand van Scheveningen zo'n 12 minuten met de bus is! Klinkt goed right, zon-zee-zand na een weekje hard studeren (:

Oh, dit is het nummer wat ik nu al een paar dagen in mijn hoofd heb. Classic. Jullie nog leuke muziektips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...