vrijdag 31 mei 2013

It ain't over till it's over

Beetje oud nieuws, maar de examens zijn eindelijk voorbij! Isn't that lovely? En nu lekker ontspannen... Althans, dat was het plan. Maar weet je hoe lastig dat wel niet is, ontspannen terwijl je nog niet weet of je geslaagd of gezakt bent. En ook irritant: een zeurend stemmetje in je achterhoofd dat het maar niet kan laten om te herhalen dat je toch echt moet stoppen met je pauze, het is namelijk weer tijd voor geschiedenis/economie/wiskunde/Duits/etc.. Jup, ik weet wel dat ik er nu niets meer aan kan doen, maar wennen is 't wel.

Maar goed, nu heb je toch wel de mogelijkheid om leuke dingen te doen. En daar ben ik ook zeker mee bezig, zo was er eergisteravond het eindexamengala. Om de perfecte jurk te vinden (die ook nog enigszins betaalbaar is) zijn mijn vader en ik Amersfoort ingedoken, en na het passen van veel te veel jurken (in het begin is het leuk maar als je het superwarm krijgt van en je haar statisch wordt en de perfecte jurk maar niet lijkt te bestaan begin zelfs ik een lichte aversie te ontwikkelen voor winkelen) hebben we eindelijk dé jurk gevonden. Ik ben er heel blij mee en heb er ook leuke reacties op gekregen, jippie!

De tegen het eind van de middag ben ik samen met mijn vriendinnetjes gaan chillen, het was de hoogste tijd voor pizza en optutten. Nagellak: check. Haar gekrult: check. Jurk aan: check. Make-up: che.. ehm.. shit. Dat was de deurbel, want mijn vriendje stond alweer voor de deur, samen met zijn pa die ons naar het gala zou brengen. Supersnel nog even make-up gedaan en toen waren we ready to go. Mochten jullie benieuwd zijn naar het eindresultaat: zo zagen mijn vriend en ik er vlak voor vertrek uit (:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...