maandag 6 mei 2013

Velvet

Sinds een tijdje ben ik slightly obsessed geraakt door fluweel. Het voelt zo heerlijk zacht en met elke lichtval komt een mooie glans je tegemoet. Jup, I'm in love. Nu heb ik zelf al een aantal jaren een little black dress van fluweel (top aankoop, destijds voor 5 euro in de sale bij Bershka gescoord) maar dat weerhoudt mij er niet van om een aantal items met jullie te delen die ik maar al te graag aan mijn garderobe zou willen toevoegen. Enjoy!

 
Dit is toch het perfecte feestjurkje? Feestelijk maar ook simpel. Mooie hakken of juist een paar vette kicks eronder en je bent klaar om een nachtje door te halen. Nog lekker warm ook, door die lange mouwen.
   
Jaaaaa, een fluwelen rokje! Een tijdje geleden zag ik er één hangen bij de American Apparel, jammer at hij zo duur was maar ik ben nog op zoek naar een alternatief. Wellicht kan ik op de lapjesmarkt stof kopen en zelf aan de slag gaan, een simpel rokje moet nog wel lukken.... Hoop ik.

En zo'n shirt is toch ook wel heel tof. Ik draag mijn jurkje soms ook in shorts, maar moet er wel op letten dat ik dan niet zo'n lelijke prop krijg. Deze kleur groen vind ik trouwens ook erg mooi, het shirt wordt daardoor een eyecatcher zonder dat het veel schreeuwerige details bevat.
Dit is toch ook wel een schatje hoor, met zo'n Peter Pan collar. Zelf zou ik voor andere hakken kiezen dan T-strap Mary Janes, maar het enkelbandje vind ik echt een goede toevoeging! Net als het mini koffertje. Ik hou van koffertjes. Laatst was ik in een kinderwinkel waar ze ook hele zoete maar leuke kinderkoffertjes verkochten, rood met witte stippen. Ik heb me echt in moeten houden vanwege de prijs, maar anders.... Hopelijk tik ik in de kringloop binnenkort nog een lieverdje op de kop.
1/2/3/4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...