zondag 26 mei 2013

One day left

Zozo, nog 19,5 uur doorbijten en dan zitten mijn examens erop! Ik kan echt niet wachten, maar tegelijkertijd ook wel want een beetje extra tijd om te leren is nooit weg. Maargoed, even een update van Engels: hij ging héél goed! van de maximaal 47 punten die je kon halen heb ik er 43. Ik heb dus maar vier foutjes gemaakt en dit vind ik echt een examen waar ik trots op mag zijn. Volgens examenklacht ligt mijn cijfer tussen de 8.7 en de 9.7 dus ik heb even een lekkere buffer voor de vakken die ik moeilijker vind. Morgen het laatste examen, economie. En daarna keihard relaxen! Nouja, voor even dan, want woensdagavond is mijn examengala waar ik echt enórm veel zin in heb (liefste vriendinnetjes om me heen + lief vriendje = happy Lisa) en donderdag heb ik een verjaardag staan. En komend weekend ga ik een taart bakken, en picknicken... Jup, met mijn weekplanning is absoluut niets mis. Ik kan niet wachten tot het morgenmiddag half 5 is (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...